2011. február 24., csütörtök

Luca születésére

Második lányom érkezésére, fogadására horgoltam Neki finom pihe-puha gyapjúfonalból egy nyári babatakarót. A minta értelmezésében ismét Hella segített, pedig nem is bonyolult ám. Nagyon élveztem készíteni, egyre növekvő pocakomat melegítette horgolás közben. Praktikus volt a domborodó pocak, ha elfáradtam, megpihentettem rajta a kezem.

Az állomanó is Lucának készült. A fej elkészítésében Szilvi barátnőm segített és a következő manóknál, babáknál is sokszor fordultam hozzá a kérdéseimmel. Ajánlom ezt a cikket a figyelmetekbe, röviden nagyon jól összefoglalja a waldorf baba, manó készítést. Nem tutorial, hanem a lényeg, ami egy ilyen baba, manó készítése mögött van.
Angyalos forgót mindenképpen szerettem volna, ezért vettem fehér selyemkendőket és Columbus ruhafestékkel befestettem mind. Kis gyapjúgombócokat gyúrtam, és körékötöttem a kendőket.
A koszorút a Kedves készítette, nekem már csak rá kellett illesztenem a kicsi Angyalokat. Imádom, amikor egy kis szellő meglebbenti, szinte hallani az igazi Angyalszárny leheletfinom susogását. :-)
(Egy kedvenc idézet: "Szerelem, ahogy a szél meglebbenti a függönyt. Nem a függöny, nem a szél. A lebbenés." Fodor Ákos)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése