2011. március 24., csütörtök

Az ideális társ

Kézzel varrtam nagyon sokáig. Egyrészt mert nagyon élveztem/élvezem, másrészt meg varrógépem sem volt. De amikor elgondolkodtam, hogy manókon és babákon kívül szívesen varrnék mást is, arra jutottam, hogy nekem kell egy gép. Mit csinál ilyenkor az ember lánya? Hála az internetnek, elkezdtem különböző, varrógépekkel foglalkozó oldalakat nézegetni. Emellett pedig varrógéptulajdonos barátaimat kérdezgetni.
(Azt azért el kell mesélnem, hogy egészen idén januárig életemben talán kétszer ültem géphez. Akkor is csak nagyon óvatosan. :D Ha pl. nadrágot kellett felhajtani, akkor kölcsönkértük a szomszédasszony gépét és a Kedves (igen-igen, Ő (!) ) ült a gép elé. Ugyanis a szakmáját tekintve kárpitos, többet varrt géppel életében, mint én akár kézzel. :D )
Nem akartam drága, hiper-szuper gépet, hiszen nem tudtam, hogy mennyire fog ez nekem bejönni, tudok-e egyáltalán varrni. Használtban gondolkodtam mindenképp. Az egyik magyar aukciós oldalon ki is néztem egy masinát, de aztán nagy szerencsémre a német íbéjen fele annyiért sikerült egy ugyanolyat megvenni. Ráadásul pont abban a városban volt, ahol a barátnőmék laknak, így a postaköltséget is megspóroltam.
Amikor elhozták és végre szemtől szemben találkoztunk, mondhatom, szerelem volt első látásra. Mégha enyhén koros is, némileg kopott is, és hát bizony túlsúlyos is. Ez a szerelem azóta is tart, sőt, csak fokozódik, ahogy egyre jobban megismerjük egymást. Csendesen dolgozik, ami azért nagyon fontos, mert általában éjjel van időm varrni. Napközben olyat tudok csinálni, amit bármikor letehetek, ha lányaim engem igényelnek. Vagy kivihetem az udvarra, amikor kimegyünk együtt játszani. Például remekül lehet horgolni a homokozó mellett két homoktorta vagy homoksüti kóstolása között.
Van hozzá jó sok (legalábbis számomra az egynél több is már jó sok) talp, amikről nem is tudom, mire valók, de majd jönnek a kecskeméti varrós lányok, és jól elmagyarázzák nekem. A gomblyuk varrót felismertem, és mintha lenne köztük két tűs talp is. 

Íme, Ő az, akivel ideális párt alkotunk :-)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése