2011. március 21., hétfő

PIF - Pay It Forward


Korábban, amikor még csak blog olvasó voltam és nem blog író, kicsit irígykedve néztem, milyen örömüket lelik a blogolók ebben a játékban. Legnagyobb örömömre KicsiKatónál épp jókor, jó időben olvasgattam, és így jelentkeztem nála játékra. A szabályokat már minden blogger ismeri, de ismétlés a tudás atyja!

Szóval ha szeretnél egy kedves ajándékot tőlem (még be sem mutattam mi mindent tudok, sőőőőt! Folyamatosan képzem magam - áprilisban babavarró tanfolyam, szeptemberben patchwork tanfolyam.), akkor írj ide egy hozzászólást. Az első három jelentkezőt megajándékozom valami csuda meglepivel. Erre kerek egy esztendőm van.
Cserében nekik is meg kell hirdetniük a játékot, és három kedves jelentkezőnek 1 éven belül ajándékot készíteni.

Na, ki tart velem?

(Jujjj, izgulok egy kicsit. Kezdő blogolóként kíváncsian várom, hogy mikorra lesz meg a három jelentkező. :-) )

8 megjegyzés:

  1. na? én vagyok az első??? mik vannak:)

    VálaszTörlés
  2. Az ezüst érem is szépen csillog(hat). Az úgy jó, ha a közös blogban hirdetem meg?

    VálaszTörlés
  3. De örülök, Lányok! :-)
    Szilda, Neked egyébként is hálás vagyok sokmindenért!

    Micuska, Neked nem kevésbé! (És akár hiszed, akár nem, hamarosan meg fogsz lepődni. ;-) ) És igen, az ezüst is nagyon szépen csillog, no meg a bronz is. Vajon ki lesz a harmadik?
    Közös blogban szuper lesz! Köszönöm! (Saját blog? Hm? Lenne mit megmutatnod! :-) )

    VálaszTörlés
  4. Én, én, én!!! Én vagyok a harmadik! :))
    Ugye? :))

    VálaszTörlés
  5. Igen, Juci, Te vagy a harmadik. :-)
    Nagyon örülök Nektek!
    Úgy látom, jól fel kell kötnöm a gatyaszárat. ;-)
    Beírtam a naptáramba, mikor kezdek Nektek alkotni. Hagytam időt, azért is, hátha egy picit "elfelejtitek" és tényleg meglepetés lesz.
    E-mailben kérek szépen mindannyitóktól egy postacímet, de akár személyes átadás is összejöhet majd. :-)

    VálaszTörlés
  6. Gabi! Most sírni lenne kedvem, de vissza kell mondjam a játékot. Elmondom, miért:

    VálaszTörlés
  7. Micuska,
    nem mondd vissza! Vagyis nem veszlek ki a megajándékozottak sorából. :-)
    Írok mailt.

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm a lehetőséget, nagyon aranyos vagy.

    VálaszTörlés