2011. július 18., hétfő

Ismét egy díj



Örömmel konstatálom, hogy az élet kényeztet. Mindig kapok valami jót. Kedveset, szépet, kézzel foghatót vagy szívet melengetőt. Most épp egy díjat Gabryellától. (Áprilisban is kaptam egyet, ez már a második.) Nagyon szépen köszönöm! Kellemes meglepetésként ért és jó szívvel el is fogadtam. Szeretek időzni a blogján, a különösen a romantikus stílusú dobozokat szeretem.
A díjjal a teendők a következők:
1. Köszönd meg annak, akitől kaptad.
2. Írj egy posztot.
3. Küldd tovább 12 blognak, ha annyit érdemesnek tartasz.
4. Értesítsd a kiválasztott blogokat.



Kiegészítem azzal, hogy most sem kötelező továbbadni, meg is lehet tartani.


Az én díjazottaim a következők:


Elinor17: selymet, fonalat fest, fon, köt, ékszert készít és mesés dolgokat alkot. 
Harmatcseppek: kevés szöveg, de sok-sok gyönyörű kép és munka.
Rebaba: stílusa könnyed és humoros, tartalma szívemhez közeli.
Ariadne: gyapjú, selyem, festés, fonás, kötés, horgolás, mind-mind szeretem.
Virágaim, angyalaim: színvilága az én színvilágom is. 
Feng Shui Trend: tér, szépség, mélység és könnyedség.
Kicsi Ház: nála nincs lehetetlen. 


No, ennyi az annyi. 7 a 12 helyett.


A végére egy kép Gabryellának, mert nagy manó rajongó. (Tündéreket később hozok.)





6 megjegyzés:

  1. De aranyos vagy !Köszönöm szépen !!:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépen köszönöm, hogy rám is gondoltál!

    VálaszTörlés
  3. Feng shui trend: Én is köszönöm, sőt, nagyon köszönöm, sok mosollyal fogadom :) Pont ma gondoltam, h blogolnom nem érdemes, és kerestem a törlés gombot, khm... Hát jó. :)

    VálaszTörlés
  4. Thank You, Marie! :-)

    Lányok, örömmel továbbítottam a díjat Mindannyiótoknak. Szeretek Nálatok nézelődni, elidőzni, töltekezni.

    VálaszTörlés